SKRIVET: 2013-01-02, kl 21:49:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag 2 januari

Hej, hallå där, vilka ni nu är.
 
Jag har bestämt mig för att ge bloggandet en andra chans. Mest för att jag själv behöver skriva av mig men också för att någon själ därute kanske vill veta vem jag är, vad jag vill och vad jag gör. Jag ska presentera mig lite bättre för er som känner mig, och för er andra som inte känner mig. Tänker inte gå ut med den här bloggen offentligt förrän jag är redo. Jag kanske inte blir redo, för jag kommer troligvis berätta personliga saker som jag knappt berättat för någon. Men iår, 2013 känner jag att det är dags att sluta vara så instängd. Jag har lovat mig själv att göra allt jag gör helhjärtat, inget mesande, inget hålla tillbaks. Allt eller inget. Det är så jag ska leva mitt 2013.
 
Jag har ingen aning om detta kommer hålla eller om jag kommer tycka det är roligt. Men man måste ju prova allt, right?
 
Återkommer när jag har något mer på hjärtat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: