SKRIVET: 2009-04-27, kl 21:42:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

history books forgot about us


Laddade upp en ny bild som bakrund, inte snyggaste, men är man amatör så är man tyvärr.
Förtillfället lyssnar jag på Regina Spektor - Samson, rätt vacker låt om jag får uttrycka mina känslor.

Imorgon är det tisdag, då ska vi ha konsert och precis på sekunden kom jag på vad det var jag skulle gjort under dagen, tränat på texten. Men det får nog vänta tills imorgon i alla fall.

I övermorgon är det onsdag, då äre först kort dag i skolan sedan drar jag till Linköping för att fixa lite grann.

I överövermorgon är det torsdag och då äre faktiskt Valborg som spenderas med bästa i Skänninge, blir dock inget supande för min del då jag ska köra moppisen hem, haha lol jag skoja. Super skallen av mig, blir tagen av snuten och får spendera natten i fyllecell, följt utav att mina föräldrar kommer hata mig resten av mitt liv.
Nä don't push it to hard Lisa och för seriösa människor: TA INTE DET JAG SKREV SERIÖS, jag var über oseriös fattar ni väl?

haha, PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: