SKRIVET: 2009-04-25, kl 19:10:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

I painted it on the wall

Jävla sär blogg asso, funderar på att byta upp mig ytterligare till wordpress som jag sett att många har.
Jag får verkligen inte bukt på designen, det går inte, för nu kan jag inte ladda upp nårga bilder som jag tänkt att ha som header för dte är fel format, i helevete att det är fel format, in my ass!

Nu är jag sur på det.
Men dagen har vart bra, speciellt delfinerna. Om bloggen inte vart så cp skulle jag bjudit på en bild, men ickså då.

PUSS


BIATCH

Jag råkar tycka att du är bra.

Du sitter i min soffa just nu. Fast du fattar nog inte att jag skriver till dig. MOHAHAHAHA!



PUBLICERAT: 2009-04-26, 18:35:25 | URL: http://ellenkransberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: