SKRIVET: 2009-04-03, kl 10:18:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

now that we're done

Sista inlägget på 10 dagar, för jag tror inte att jag orkar hitta nått IT café, känns lite onödigt kanske.
Vi drar väl hemifrån om cirkus två timmar, åker upp till Skavsta och sen lyfter planet 15.40 och mitt bagage är väldigt tungt, hoppas den går igenom kontrollen bara. HEHE

Men jag kommer sakna alla underbara och söta människor som blir kvar i Sverige under lovet, ska ni festa så får ni lov att festa lite åt mig. Jag är med er vid tanken, jag kommer tänka på er 24/7

Ha ett så jävla fint lov, hoppas det inte snöar eller regnar.
PUSS, JAG ÄLSKAR ER


Ellen din biatch!

KOM HEM!! DIN JÄVLA SÄR!!

ich liebe dich! <3



PUBLICERAT: 2009-04-03, 17:01:25 | URL: http://ellenkransberg.blogg.se/
Anonym

Jag skulle andas i den tomrum som blev över om du lämnade mig nu. Allstå så får du inte dö.


eeeeeeeeellllleeeeen

Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu. Allstå så får du inte dö.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: