SKRIVET: 2009-04-24, kl 17:37:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

push me like a busted tape recorder

Nerdlåt atm: Sophia Somajo ft. Henok Achido - Pusher
- Kanske lite efter, men den är värd att lyssna på.

Om cirkus 2 timmar drar jag till Lidds med tjejerna. Där blire lite mys/grill kväll, vilket alltid behövs känner jag. Sådant man gör alldeles för sällan dock. Men det lär bli mycket trevligt.

Imorgon så drar min kära familj och jag till Kolmården faktiskt, har fått gratisbiljetter så varför inte? Det är inte varje dag man upplever vildmarkslivet och närheten till alla djur, haha vilken naturare jag lät som.
Nä men de blir nog bra, kvällen får bli chill. Hade tänkt att inte missa Veronica Mars avsnittet, så det ska jag hålla koll på.

Förövrigt inget, ha en bra helg!*
PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: