SKRIVET: 2009-04-21, kl 18:39:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

this is my one and only voice

Känner att jag inte är så bra på att blogga och att heller ingen läser den. Så egentligen äre skit samma om vad jag skriver om, jag skulle ju kunna skriva massa skit om folk jag inte gillar, but hey that's not me. Lite pinsamt om den människan skulle läsa just detta inlägg, det vill säga om det nu skulle stått något om något. Vilket det heller inte kommer att göra.

"Jisses Lisa vad du tjatar" tänker nog den som läser inlägget
"Jag är nog en rätt tjatig person av mig, det är så jag lever" säger jag då
"Varför?" frågar nog denne
"Det är nog mitt sätt att göra mig hörd tror jag" skulle jag svarat lite nekande

Nä jag ger nog upp monologen med mig själv, det verkar inte riktigt friskt att snacka med sig själv faktiskt. Borde nog plocka upp den blå svenska mappen från golvet och sätta igång med att plugga om Molière, Voltaire, Shakespeare och massa andra fula författare från medeltiden.

Aa iaf
PUSS

En låt ska jag väl få framföra med, som går att ladda ner gratis.
http://www.youtube.com/watch?v=AKBwsGNtVxk


Ellenbaby

Jag läser den faktiskt :O



PUBLICERAT: 2009-04-22, 13:38:17 | URL: http://ellenkransberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: