SKRIVET: 2009-08-23, kl 11:59:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

cha cha krilleboooii

SER DU MOA, jag skrev det!

Jahaja, i fredags vare nollning hela dagen. En massa konstiga/roliga grejer, men jag orkar inte berätta allt.
På kvällen drog jag in till Linköping med bästa och kollade alla nollor, vissa mådde ju bättre än andra. Checkade festivalen en stund med, ovärt att stå och vänta på Tensta som aldrig kom, eller han kom ju precis när vi åkt hem.
Kom väl i säng halv 12.

Igår drog jag till Norrköping till min bästa Moa, där vart det marknad och stan hela dagen. En massa fika och snack, sådant som jag älskar. Även lite lokalband hittade vi, Caveman Blues sista spelning lyckades vi få in med.
Störtskön kväll med världens underbaraste människa.

Idag ska jag städa.
PUSS


Moa

Cha Cha Krillebooi xD hahhah.

Åh tack för en underbar dag :) fler av sånna tack :D ses snart iden?! :D pussen o kramen <3


lisaa


lisaa

ses väldigt SNART! :) <3



PUBLICERAT: 2009-08-24, 19:38:13 | URL: http://lisajarebeck.blogg.se/
azra

jag hoppas att nollningen uppskattades och att ni tyckte om den :)



PUBLICERAT: 2009-08-24, 20:18:22 | URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: