SKRIVET: 2009-08-08, kl 21:36:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

let me out of this hell when you're around

har inget vettigt att skriva direkt, chill kväll sådär med lite film och popcorn.
Imorgon måste jag packa som en jude eftersom vi åker till Öland vid lunch skulle jag tro, men jag kmr uppdatera mig där nere för datorn, kameran och mobilen följer med.
Sen när jag kmr hem på lördag hoppas jag på röj med bästa om det blir nått.
Söndag blir slappt och ladda inför ny skola på måndagen, tror att det blir finemang.

Jag saknar Moa och vi ska på Takida i höst, bara så ni vet.
PUSS

gammal bild yaao, shoooort haaair


victora

natur, katedral :)



PUBLICERAT: 2009-08-09, 19:19:11 | URL: http://victoriaisabells.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: