SKRIVET: 2009-08-29, kl 12:52:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

så äre mä't

Igår vart det en ganska seg dag i skolan, höjdpunkten måste dock vart fikat med treorna med Mickes och Nisses skönsång och spelande. Den tackar vi för.

Kom väl hem strax efter halv fyra och fick då reda på att jag skulle ta bussen som fick 16.07, då vart det lite stress men jag hann med. Mötte upp två snygga blondiner på station och drog iväg till Linköping, där  väntade vi på Johanna och sedan käkade vi. Vi drog ett varv och hamnade sedan på donken.
Tjejer jag älskar er!

Kvällen avslutades med att jag följde med Jesper och hans nyktra vänner till station för att invänta tåget. Pappa hämtade mig vid elva och jag somnade ganska snabbt.

Idag - INGENTING
PUSS


Millan

Jag älskar dig gumman!



PUBLICERAT: 2009-08-29, 14:57:33 | URL: http://millangabrielsson.blogg.se/
Anonym

älskar dig! (L)



PUBLICERAT: 2009-08-29, 18:46:35 | URL: http://amandanellie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: