SKRIVET: 2009-07-04, kl 16:17:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

good charlotte

BLANK, ordet som flög upp framför ögonen när jag skulle börja skriva. Vafan vare jag skulle skriva? Inget viktigt som vanligt iaf, då hade jag kanske kommit ihåg det.

JAJAJAJAJA, ikv blire chill med bästa hos Thörnan, blir feint alltså. Grill & vattenpipa.
Kanske ett VM avsnitt när jag kmr hem.

Imorron äre konfirmation på schemat i ett stall (?)
syrran ska iaf få en Johan Palm konsert biljett av moi, då blir hon glad.

Nästa vecka ska jag nog ta ett besök till Jönto och se hur det går med körkortet för honom. Sen kanske vi gör nått mer, we'll see.

Och så vill jag åka till Norrköping med!
Moa, läser du det här tkr jag att du ska höra av dig. I MISS YOU

aja, nu ska jag fixa lite. tråkigt inlägg, tell me about it.
PUSS


Moa

LIIIISA, vi bara måste ses jag håller med dig totalt! men när? jag är ganska uppbokad denna vecka men nästa typ? pussen <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: