SKRIVET: 2009-07-30, kl 20:16:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

good morning revival

kunde det stått och det fick det göra med.
Men det är varken morgon eller återupplivande så ja vene, kan bero på att jag lyssnar på det albumet? nä ja vet ente.

Första dagen hemma på kanske två veckor nånting, och det känns jävligt najs.
Idag har jag hunnit med att få sova till klockan ett, plocka vinbär, hämta ägg, vattna blommor och lite sådant stuff.
Ovärt jag veeeeeeet.

Därför ska jag bara säga att min kusin Moa Håkansson är förjävla bäst och jag älskar henne hur mkt som helst, därför lägger jag upp en bild på henne. Och jag vet att hon kommer vilja döda mig efter det här inlägget.
Sådana smällar man får ta.

Och ett grattis till Johan som fyller 18 idag.
Puss


Moa

Åhååå, döda dig vill jag inte allt men va fan Lisa. Lite vackrare bild hade du la kunnat valt xD men puss iaf - älskar dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: