SKRIVET: 2009-06-27, kl 20:52:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

does the pain weigh out the pride?

GREEN DAY - 21 GUNS
check it out fellows!

Igår vart det Millans with the best people in the world. Grilla och chilla, tummen upp!

Idag - inget på schemat så det blev chill i Skogssjön. Undervisa mamsi om hennes nya Ultra Touch, hoppas att min kära far inser att jag behöver den mer!!!! AJAA

Klockan 22 sätter jag i sista skivan Veronica Mars och njuter sönder.
Får jag tillbaka mina utlånade pengar den här veckan beställer jag nog andra säsongen med. WIIIIE

PUSS

EGENTLIGEN vare ju ingen som brydde sig eftersom ingen läser.
Äsch, beställde hem andra säsongen nu iaaaaaaaf.
såå gonaaaattiiii!

Asso klockan är 23.36 på min dator, men jag antar att inlägget inte uppdateras i tiden bara för att man lägger till lite. Jag gick inte o la mig nio om nån tror de. HEHE, nu ska jag dra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: