SKRIVET: 2009-06-02, kl 23:00:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

kalla mig the sundance kid

Kent har tagit mig med storm igen, hittade tillbaks till deras gamla låtar idag på Vapen & Ammunition.
Guuuuuud vad jag älskar deras texter, dom finaste som finns.
Alltid Kent, sveriges bästa Kent

Ger er en somrig bild, då det idag inte vart det vädret vi hoppats på.

Idag vare slapp skola, tema vett och etikett, booooring typ.
Drog till Linköping med jönto sen, najs vare, ses nog till helgen igen skulle jag tro.
Nu ska jag nog försöka slagga, då det har varit svårt ett par dagar att somna för min del, kroppen har ställt in sig på sommarlov och struntar i att det är skola några dagar till. Yeez snart äre slut och 9CD tågar ut, men STYLE ofc ;)

PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: