SKRIVET: 2009-06-20, kl 17:23:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

never again

igår vare midsommar, fan vare verkligen igår. känns jätte långt borta nu, kan nog bero på att jag inte sovit på 29 timmar snart, får ta mig i kragen och göra det snart. Eller ikväll kanske, överleva på X-ray kanske?

för det första - jag HATAR, verkligen HATAR tattarungar,  DEN människan kan ju jävligt gärna ta sig i kragen och lämna tillbaka det som absolut inte tillhör DEN. DÖ märe.

Men gårkvällen dåååe, vart lejte lame som vi förutspått, men det vart lite bättre, fint folk har man alltid kul med.
Eftersom vi aldrig somnade så bestämde sig jag, Millan, Johanna, Oliver och Jonte att dra till donken när dom öppnade, trodde vi. Så vi började vandra vid 6, va där 7. Satt och vänta i 2 timmar, sedan ytterligare en timme inne på donken. Men de va trevligt, folk måste trott att vi va höga. Sen gick vi hem och det fina folket lämnade byggnaden.
TACK!

Nu luktar det lite mat, snäll syster har jag som lagar den.
Hoppas ni hade en fin midsommar, för de hade jag iaf

PUSS


Martina

Tack för går dagen Lisa! :) <33



PUBLICERAT: 2009-06-20, 23:32:53 | URL: http://martinaschenstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: