SKRIVET: 2009-06-12, kl 17:08:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

suck it up

ingen aktivitet på bloggen den här veckan inte. så det är väl dags att återberätta den i skrivande form.

Tisdags: sista riktiga skoldagen /cry. På kvällen vart det hem till Millis och klä vagnen och för sista gången umgås med klassen i helhet. Det vart grilla och irländsk julafton.

Onsdags: Ledigt hela dagen lång, besök hos frisören lite klippning och uppsättning. Vid 5 vare dags att infinna sig på skolan där det vart fotografering med klassen i våra finblåsor. Sedan vart det middag och jag lovar att vi hade det roligast vid vårat bord, stackars åttor alltså. Runt 9 satte vi igång med att dansa, och ALLA dansade. Det var ett rikigt nöje, fyfan va kul det var. Vid 11 var det roliga slut och vi åkte hem.

Torsdags: Vaknade vid halv 9 av alarmet, började direkt göra mig iordning inför avslutningen. Vid 10 åkte vi hemifrån och började påta med vagnen när vi kom till skolan, sedan vart det ett varv runt skänninge innan vi tågade in i kyrkan och fick sätta oss på första parkett. I kyrkan vart det finsång, och medans alla andras ögon tårade satt jag och undrade om jag var känslokall. Det var jobbigt att se alla så ledsna när man inte själv kände sig ledsen. Men det vart i alla fall tillbaks till skolan och in till klassrummet för sista gången. Vi hade skrivit ett brev till Tor och när han läste det så brast det för mig, tårarna bara rann. Men ska tacka som fan för dom fina betygen. Tor är den bästa läraren!

Efteråt vart det bara hem och chilla en stund och sedan göra iordning sig till kvällen. Strax innan 5 blev vi hämtade och anlände till Oliver snart därefter, där vart det förfest med dom bästa. Sedan en stund efter 7 började vi gå mot Rosenlund och på grund av lite missöden så tog det tid, som tur var dök en snäll människa upp med en epa och skjutsade oss typ 100 meter. HAHA
Festen var redan igång när vi anlände så det var bara att instämma och festa loss! Kvällen var enormt kul och den led mot sitt slut vid halv ett då vi kramade dom sista människorna hejdå och när Maxi skickade ett farväl sms började tårarna att rinna igen, fyfaaaaaaan vad ledsen jag var.
Kom väl i säng vid halv 2 nångång.

Lite mkt att läsa, var glad åt det.
Vi ses i sommar, hela tiden.
PUSS JAG ÄLSKAR ER ALLA!


elluutt

Jag älskar dig <3



PUBLICERAT: 2009-06-12, 18:50:05 | URL: http://ellenkransberg.blogg.se/
evelina

Jag älskar dig också Lisa!



PUBLICERAT: 2009-06-15, 15:01:54 | URL: http://evelinamaria.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: