SKRIVET: 2009-03-13, kl 22:18:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

now tell me..

Am I all alone?

Nu känner jag att det kliar i fingrarna och en dos av bloggande är bästa kuren. Inte för jag egentligen vet vad jag ska skriva för jag är inte världens bästa på att skriva något intressant som folk vill läsa, speciellt när ingen vet om denna befintliga blogg. Känns lite hemligt på något sätt, typ som en dagbok. På tal om dagbok, nu när jag rensar mitt rum inför tapetseringen så hittade jag min gamla dagbok, sista gången jag skrev i den var typ i sexan. Jag bara kände att jag var tvungen att skriva ett kort litet inlägg i den, kan vara kul att plocka fram en dag i framtiden och se tillbaks på de gamla goa tiderna. Nä nu ska vi inte sträva då långt tillbaka, blicka framåt javisst.

Nä nu ska jag inte va så jobbig.
PUSS :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: