SKRIVET: 2009-05-29, kl 20:14:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

epic failure

Lisa Jarebäck a.k.a The true epic failure
Sant, jag lyckas med det mesta, i alla fall om man ser tillbaka på gårdagen.

Dagen började lite segt med skola o sådär, sen drog 17 av oss till Berit i Sommen.
Slog upp tält och lite sådant, en trampbåtstur vart det med - till Göteborg typ
Lite käk och film, sen började det hända massa läskiga grejer i tältet så jag försvann in mot huset och joinade filmteamet. Drog ner till bryggan med Jimmy och Martin senare på kvällen/morronen och självklart lyckas jag tappa mobilen i vattnet när jag sms:ar, anledningen till det är för att det bara fanns täckning nere vid vattnet.
ett tag trodde jag att jag skulle dö, för mobiljäveln startade inte.

Men i morse när man blev väckt, eller morse, halv tolv så trycker Jimmy igång den och min lycklighetsstatus steg som bara tusan, aaowiiie! Olyckligtvis lyckades Dala med samma sak, dock ute på djupare vatten.
Måste säga att det var en så jävla värd resa, så dom torrbollarna i klassen som inte hängde med tycker jag synd om, ni missade massor med grejer. Great day!

Imorron blire nog Lagunen och eventuellt tälta?
Sånt som märks

PUSS


Martina

sjukt kul måste jag säga! :) skicka bilderna sötis!



PUBLICERAT: 2009-05-30, 23:15:41 | URL: http://martinaschenstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: