SKRIVET: 2009-05-01, kl 13:58:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

hörde jag svenne banan?

Jo det är sant. Svenne Banan spelades ett antal gånger igår kväll. fett grym ären faktisk.
Grym musik med grymma människor, det kan inte bli bättre.
Det vart en helt jävla underbar Valborg, även om den nu är, som många säger, överskattad.
Jag tycker den är alldeldes lagom, men jag vet egentligen inte varför man firar den?

Skit samma, kvällen vart skit bra, människorna var skit bra!
Senare på kvällen vart det kallt, och jätte sent på kvällen vare jätte kallt.
FIN KVÄLL, TACK SOM FAN FOLKET

nu ska jag försöka få igång internet på min dator, ja den har hittat hem igen!
PUSS


eeelluuuutt

MORR på svenne. Hihihi!

Du borde fatta vad jag menar (;



PUBLICERAT: 2009-05-01, 15:16:45 | URL: http://ellenkransberg.blogg.se/
Millan

Bästa! tack söt lisa<333



PUBLICERAT: 2009-05-01, 18:30:57 | URL: http://millangabrielsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: