SKRIVET: 2009-05-24, kl 17:37:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

music is my galaxy

liite smått sleten idag känner jag, har inget vettigt för mig förutom en bok framför nästan.
Nu känner jag även lukten av köttfärs sås och spagetti, mhmmm.

Men cut the chase, igårrååååååå!
Drog till Millan runt 6, där alla tjejer befann sig. Då blev det käk följt av tårta, gött!
Allt folk ramlade in mellan 8 till 3 på morgonen, och det dansades, chillades, sovs(?) och städades.

Vid 4 imorse var några av oss fortfarande på't så jag sprang runt med mobilen med musik på högsta i hopp om att någon skulle hänga på, men alla var laaaame!111!!!!1!1!!1

Sen vare tydligen några som började gå hem mot skänninge runt halv 6.
då vart det rätt lugnt och dom flesta somnade, sov väl till 10.
TACK MILLAN & EMMA!

Men nu sitter man här i skogssjön iaf, chill till tusen.
så nu ska jag dra mig.
PUSS


Millan

Tack bästa lisa för allt!<3<3



PUBLICERAT: 2009-05-24, 22:25:53 | URL: http://millangabrielsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: