SKRIVET: 2009-05-06, kl 19:43:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

sex meter från kanten, sex meter från friheten

Onsdag, chill i skolan. Jävla boplats tema, vi hamnade på typ Guadalcanal? jävligt lustigt ställe

Drog hem och städade lite (a) och sedan kollade Twilight med sis, sedan har jag pluggat jätte lite till provet imorron, eller skrivit fusklappar mest.
För en stund sen var jag och sis ute o sprang en kort sväng, rätt skönt ibland, och jag gillar min syster. Jag gillar min andra syster med, men hon är i Marocko just nu och bäst för henne att hon kommer hem med en vattenpipa till mig.

Känner en känsla av oro inför i höst, Elin byter troligtvis, och jag är väldigt tveksam till att börja i en klass där jag inte känner en jävel. SHIIIEEET

Där tog min datortid slut för idag, eller jag har satt till 8 men vene om jag pallar mer.
Asso jag har ju inga egentliga tider, men det är bara för att jag ska ställa mig in på att plugga ist för att slösa bort tiden till att läsa allas bloggar and such. OCH alla kan räkna med att jag kollar deras blogg vareviga dag.

PUSS


Anonym

lisaaa :/ det kommer gå asbra, annars får du börja på platen med mig!


elin

lisaaa :/ det kommer gå asbra, annars får du börja på platen med mig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: