SKRIVET: 2009-05-01, kl 22:43:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

she can't let go..

she's a dreamer and she doesn't do a thing about it..

Sommarkänslan är på topp, den tar mig tillbaka till alla konserter, utekvällar, fester, chillkvällar och dimman. Nu skulle sommaren passa så jävla bra känner jag. Allt är bra, livet är bra! Det känns så jävla grymt, om 1,5 månad har vi gått ut nian, sen äre SOMMARLOV

Nästa vecka tillkommer en ny familjemedlem, Skip.
En liten söt japansk spets som ska få bo hos oss, det blir bra, för jag saknar fortfarande Figge.

Pepp inför helgen?
AAAA, hoppas bara att allt blir lyckat, inga svårigheter, utan att allt flyter. Precis som det ska vara.

Nu känner jag att jag bara svamlar, onödigt inlägg vare med.
Men jag kan bjuda på lite Valborg-bilder

PUSS


Millan

händer i helgen?



PUBLICERAT: 2009-05-02, 11:41:57 | URL: http://millangabrielsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: