SKRIVET: 2009-05-05, kl 17:51:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

sweetheart, put the bottle down

låtrad utdragen från Kelly Clarkson - I do not hook up
sådär halv bra låt känner jag, inte den bästa med samtidigt inte den sämsta.

Egentligen har jag inget att dela med mig av, men jag kände att jag var dålig på att uppdatera mig.
Nu sitter jag framför min lilla bärbara och ska i verkligheten plugga, men istället så bloggar jag. Tyska prov på torsdag känns inte allt för lockande, men vi blir tvungna trots att vi inte vet vad det är för grammatik vi håller på med, där brinner nog mitt MVG. Fast jag kan kanske fjäska lite ;)

Nu spelas Ting Tings - That's not my name
Ganska irriterande låt, men samtidigt ganska bra.

det påminde mig om att jag inte ska glömma en tom skiva till Maxi imorron.
Do not dare to forget it

Åter tillbaka till plugglandet
PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: