SKRIVET: 2009-05-26, kl 19:28:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

why you're acting silly boy?


SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR

jag bara skriver och skriver känns det som. Inget intressant poppar upp i huvudet. Fast det är klart, när man är fackat trött som jag är så kanske det faktiskt är så att man har svårt att ta in inspiration. Har inte riktigt fått ihop det med sömnen den här veckan.

Skolan var rätt slapp, vaaaarmt inomhus och klart som fan försvinner värmen när man kommer hem och hade tänkt att lägga sig att steka. Typical
Jag har iaf skrivit vårat utdrag från "Utvandrarna" så om Millan ser det här innan jag skickat det kan du ju höra av dig?

Nu helt plötsligt blev jag på sånt där fest humör nivet. Hoppas det blir nått snart igen, men i helgen - Lagunen - Stek -Chill - Världens bästa tjejer - Vattenpipa?

Hoppas hoppas
PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: