SKRIVET: 2009-11-23, kl 19:55:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

braces

då var det klart, jag ska få tandställning, något som jag väntat i 3 år på men som aldrig blivit av. Skulle tro att detta sker någongång i början av nyåret.

dock har jag ingen ork och ingen ispiration till denna blogg längre, den är ful och tråkig så jag ger nog upp blogglivet inom en snar framtid. Nog tjatat om det.

Helgen var väl myyycket trevlig i fredags, lördagen och söndagen kan man lika gärna radera ur mitt minne.
Denna vecka = helvetesveckan = lots of plugg, dock kommer söffaan hit och söver över imorron, så blire lite chill/plugg dag på onsdag då jag är själv hemma. SCORE

Hoppas på en trevlig nästa helg dessutom.
nu har jag klämt ihop veckan i skriftligt format och nu går jag in i väggen, adjö!

PUSS med



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: