SKRIVET: 2009-10-18, kl 20:32:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

I got troubled thoughts

jag kan inte påstå att jag finner nån mening med att skriva egentligen, de läsare jag hade (om det nu var nån) har nog gett upp idén att kolla min blogg, för min aktivitet är på noll.

vill bara uppdatera lite grann, imorgon börjar sista veckan innan lovet.
På lovet mån-tis drar min familj på kyssning vart det bestämt idag, det blir nog en upplevelse, speciellt när jag få en alldeles egen hytt, ohyeees!

Sen är det inte långt kvar till Takida med älsklingsMoa, det ska bli så jävla kul!!
Bjuder därför på en bild jag tog idag, himlen var sådär snygg liksom.


PUSS


Moa

Lisa ska parta med fulla lastbilschafförer, wuhu ;Dhaha



Och sen så ska du ju till mig också :D iih, underbart hun, jag säger bara underbart! puss <3


Moa

Lisa ska parta med fulla lastbilschafförer, wuhu ;Dhaha



Och sen så ska du ju till mig också :D iih, underbart hun, jag säger bara underbart! puss <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: