SKRIVET: 2009-10-27, kl 21:20:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

you will survive it somehow, because life starts now

kom hem från båten för cirkus en timme sedan, borde verkligen packa upp och städa mitt rum för att imorgon åker jag igen, men återigen skjuter jag upp det, blir allt för ofta nu för tiden känner jag.

har förövrigt konsert abstinens, vill på Takida NUNUNU! sedan skulle jag nästan dö för att få hit Linkin Park ännu en gång och Three Days Grace. Nästa år ska bli ett bra konsert år MOA!

Imorgon blir en lite hektisk dag, först upp tidigt, packa om väskan, kaaaaaanske städa rummet, lämna in min kamera som har gett upp, hämta min mobil som troligen fungerar igen och sedan vidare till norrköping och MOOOOIIS. Ska bli as najs, var sociala och smsa så jag blir utan sms kvar.

Sedan skulle jag vilja se lite tjejer till helgen kanske, om det går för sig? Får la se vad som händer.
Ha ett skit bra lov nurå!

PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: