SKRIVET: 2009-09-12, kl 10:50:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

tonight is the night to let it go

God morgon allesammans, eller nått.
För det är väldigt tidigt och jag har varit uppe sedan halv nio. Vilken bedrift!

Igår va en väldigt fin kväll, som jag spenderade med dom allra bästa. Fick träffa lite nytt folk och gammalt folk som man inte sett på länge och sådant tycker jag om. Kom väl i säng vid halv två.

Nu har jag precis duschat, och snacka om att jag hittade ett helt träd i mitt hår, men ska klä på mig lite och vänta på att Wiveca ska ringa om moppen, så den kanske jag kan bli av med idag. Sedan runt sex drar vi och hämtar Emelie och Julia sedan till Millis på lite warming-up-party sedan vidare till Mjölby. Hoppas på en grym kväll!

Nu ska jag göra lite nytta.
PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: