SKRIVET: 2010-05-21, kl 22:57:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

can't slow down

tjatja, nu är denna vecka äntligen slut. Det som vi trodde skulle bli en helvetesvecka blev inte det, men den kommer säkerligen nästa vecka. Men en liten höjdpunkt på dagen får allt vara att jag fått VG i matte A-kursen, och en stor höjdpunkt på dagen var nog Linköpingbesöket med mina bästa.
Ska faktiskt ta och bädda rent i sängen och sedan sova för morgondagen blir fullproppad. Jag ska försöka hinna med att klämma in lite historiaplugg och sedan ska jag fixa mig för sedan bär det av till urskogarna för att fira bästavän. Aae, men det kör vi på.

Dessa låtar kommer vi troligtvis dansa till hela natten:
Nicco – Can´t Slow Down - Feat. Nicco-Michael Mind Remix Edit
Enrique Iglesias – I Like It
Chuckie & LMFAO – Let The Bass Kick In Miami Bitch - Radio Edit
Stromae – Alors On Danse - Radio Edit
David Guetta – On The Dancefloor (Featuring Will I Am & Apl De Ap)

Ha en bra helg för det ska jag!
PUSS


tove

som dig då alltså!



PUBLICERAT: 2010-05-25, 16:24:29 | URL: http://tovewallberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: