SKRIVET: 2010-05-25, kl 21:00:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

reality was always too far away

hade fått för mig att jag slängt upp ett inlägg efter helgen men så var tydligen inte fallet. Så en kortfattad summery kan jag bjuda på.

Fredag: inte ett skit
Lördag: fixa hela dagen sedan ut till bästamillan och fira henne med ögonskuggor och allt möjligt, kvällen var skit bra även om jag inte va så pepp. Men jag hade trevligt ändå med rådissar, fulla människor och serioustalks.
TACK!
Söndag: återhämtning mest hela dagen och lite plugg
Måndag: tandis, skola och plugga lite
Idag: sex & samlevnads tema, lyssnade på två föreläsningar, en om en bög och hans liv och en om en man som könskorrigerat sig till kvinna, det dög så man slapp lektioner iaf.

nu ska jag kolla Veronica Mars
Bjuder därför på en aaaas gammal låt som jag hörde idag: Dilba – I'm Sorry

PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: